Top 7 parodii związanych z TWD

Parę tygodni temu, wrzuciłem pierwszy post z serii parodii. Dzisiaj postanowiłem znowu się nieco rozluźnić i przygotować dla was kolejną Top 7. Jako, że od niedawno leci w telewizji nowy sezon The Walking Dead, uznałem że warto byłoby ten świat nieco rozjaśnić i dodać jemu paru nowych barw. Tak więc dzisiaj poczytacie sobie, a raczej posłuchacie kilka utworów parodiujących właśnie żywe trupy...





7.The Walking dead - Governor song 

Listę otwiera utwór od Bad Lip Reading. Ekipa słynie z wielu komicznych filmików na YT. Ich piosenka którą zamierzam wam dzisiaj puścić, naśmiewa się z rozmowy dyplomatycznej Gubernatora z Rickiem z 3 sezonu TWD. Jakby to powiedzieć, ta dyskusja na nic się nie zdała, bo i tak koniec, końców bohaterowie rzucili się sobie do gardeł...ale to oczywiście było później.



6.The Walking Dead: Take Me To Church (Hozier Parody) 

Następną pozycją na liście jest utwór Pro Wrestling Goes Acoustic, parodiujący piosenkę Hoziera. Z tego co zauważyłem...jest ona krótsza, nie ma w niej homoseksualistów jak w teledysku i ogólnie jest inna. Jedyne co wiążę ją z utworem artysty, jest to że jest to ta sama piosenka, tylko, że z innym teledyskiem. Zastanawia mnie teraz trochę, co ona ma wspólnego z serialem czy komiksem...prócz nazwy, bo nie zauważyłem tu żadnego nawiązania, jak ktoś wie coś, niech mnie oświeci.



 5.The Walking Dead - I Will Survive 

Na piątym miejscu plasuję się utwór opowiadający od nowa początki Ricka w świecie opanowanym przez zombie. Interpretacja ZKS utworzona w 2011 roku, jest bardzo ciekawa i zasługuje na odsłuchanie, trwa przecież lekko ponad minutę, a to jest dość mało. Odsłuchałem ten utwór już kilka razy i ciągle mnie rozśmiesza.




 4.Ariana Grande "Focus" WALKING DEAD PARODY "F___a Zombie" ~ Rucka Rucka Ali 

 Miejsce przed podium zajmuję kawałek dość ciekawego artysty, a mianowicie Rucka Rucka Ali. Utwór ten w dość śmieszny sposób opowiada nam o niektórych wydarzeniach z serialu i jego bohaterach. Bardzo fajnie został tu przedstawiony Gleen, szkoda że autorzy postanowili usunąć tą postać z serialu...



 3.Kill 'Em Off - A Taylor Swift The Walking Dead Parody By The Walker Stalkers 

Podium otwiera parodia przygotowana przez The Walker Stalkers, to znaczy ekipa zrzeszających fanów The Walking Dead. Podobnie jak w poprzednim przypadku, tak i tutaj mamy przedstawione losy bohaterów, śmiałbym stwierdzić, że jeszcze śmieszniej niż wcześniej.



  2.The Walking Dead: Don't You Worry Carl (Don't You Worry Child Parody) 

Początkowo ten utwór miał trafić na pierwsze miejsce, bo jest naprawdę świetny, ale zaszły pewne dość nie oczekiwane zmiany. Jest to już kolejny utwór Pro Wrestling Goes Acoustic na tej liście, tym razem lepszy od poprzedniego. Opowiada on o relacjach ojca z synem. Jest to bardzo emocjonalna piosenka, bo jakby nie patrzeć, te dwie postacie przeżyły naprawdę wiele.



1.We are the Walkers (The Walking Dead Parody Song) - Legendado 

Pora powoli kończyć tą listę. Pierwsze miejsce postanowiłem dać, można powiedzieć dość prostej piosence. Nie ma ona może jakiegoś mocnego przekazu, a ni nic w stylu, ale zawsze pozwala sobie przypomnieć starych bohaterów z The Walking Dead, a to już coś...Możliwe, że ten argument nie jest zbyt dobry, ale żaden inny nie przychodzi mi w tej chwili do głowy.



I tym akcentem chciałbym zakończyć moją listę, liczę na to że któryś utworów się wam spodobał. Jeżeli macie swoje pozycje którymi chcielibyście się podzielić, to podsyłajcie je śmiało.

Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Początek końca#1