Top 5 książek, które zamierzam przeczytać

Nie mam teraz może zbyt dużo czasu na czytanie, a moje plany czytelnicze nie są jakieś strasznie skromne, więc łatwo nie będzie. Są szansę, że jak przeczytam te książki to na blogu pojawi się kilka nowych recenzji, ponieważ część z tych tytułów, spokojnie leży już na mojej półce...




  

1.Chata - Young Paul (Na półce) 
Zacznijmy może od czegoś o czym już wiele razy słyszałem, ale nigdy nie miałem okazji tego przeczytać. Mowa tu oczywiście o Chacie, która powiem szczerze wydaję się być dość ciekawa. Jak tylko uda mi się znaleźć jakiś wolny czas, to chętnie się za nią zabiorę. Z tego co słyszałem książka opowiada o ojcu, który wyrusza do tytułowej Chaty, by spotkać się z Bogiem.



2.The Walking Dead- Narodziny gubernatora- Kirkman Robert,Bonansinga Jay (Brak) 
Od dłuższego już czasu strasznie jaram się The Walking Dead i powiem szczerze skoro czytam już komiks i oglądam serial, to czemu miałbym nie zabrać się za książki z tego uniwersum. Pomysł wydaję mi się nie głupi, dlatego sądzę iż w najbliższym czasie na mojej półce powinny pojawiać się wszystkie tytuły ze świata Żywych Trupów, gorzej oczywiście będzie z komiksem...ale na to można na razie przymknąć oko.


3.Metro 2033- Glukhovsky Dmitry (Brak) 
10 godzin spędzonych w grze to może nie jest dużo ...chociaż jakby nie patrzeć to jest prawie pół dnia. Po przejściu pierwszego Metra 2033 stwierdziłem, że warto byłoby zapoznać się z oryginałem...Nie wiem jednak jak szybko to nastąpi, gdyż oceny jakie widziałem w internecie na temat tej trylogii nie są jakieś strasznie zachęcające. Znając jednak siebie i swoje szczęście i tak zrobię na przekór innym.


4. Miasto ślepców- Saramago Jose(Na półce) 
Słyszałem kiedyś o pewnym filmie, gdzie jedną z głównych ról odegrał Mark Ruffalo. Produkcja miała opowiadać o ślepcach odizolowanych od ludzkości.
Nie zamierzałem jednak zabierać się za tą ekranizację dopóki nie przeczytam książki.


 5.Dziewczyna z pociągu- Paula Hawkins (Na półce) 
Ostatni tytuł na tej liście, który już prawie od miesiąca grzeję moją półkę to powieść o kobiecie, która będąc pijana była świadkiem morderstwa...tak przynajmniej słyszałem. O czym dokładniej jest książka? Nie wiem. Czy zasłużyła na status bestsellera...też nie wiem. Liczę jednak na to, że podczas lektury, porządnie się zaskoczę. Z tego co wiem w październiku pojawiła się ekranizacja tej powieści...po lekturze warto byłoby zobaczyć.



To chyba koniec postu...Jeżeli czytaliście którąkolwiek z tych książek to miło było jakbyście coś na ich temat napisali...Czy są warte uwagi i takie rzeczy.

Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Dead Rising 3