Top 7 parodii związanych ze Star Wars

Strasznie mało oglądam filmów na YT...wolę słuchać muzyki. Dziwne co nie? Na 100 procent jest to wina tego, że jest to dla mnie wygodniejsze. Teledysków jako tako, też nie oglądam, ale zdążają się wyjątki...a polegają one na tym że są o tym co lubię. Jako, że w kinach pojawiło się dopiero 7 części gwiezdnej sagi, postanowiłem dla was przygotować właśnie taką Top7. Pojawią się w niej różne przeróbki różnych piosenek tematycznie związanych ze Star Wars. Jeżeli znacie inne utwory, to pod tym postem jest taka fajna opcja ,,dodaj komentarz”...




















VII: Randy Tumbow: Do you want to kill some rebels? 

Listę otwiera parodia piosenki Do you want to build snowman? z animacji Frozen. Autor tejże przeróbki postanowił nam przedstawić rozmowę Pilota TIE z Lordem Vaderem. Polegała ona na tym, że szturmowiec ciągle wypytywał go o   jedno, o to czy jego mistrz zabił już rebeliantów. Stroje wykonawców utworu nie są może na wysokim poziomie, ale o to nie ma co się martwić, bo bardzo łatwo wsiąknąć w tą piosenkę, dzięki jej klimatowi. Randy Tumbow, stworzył naprawdę ciekawą pozycję.



VI: "Weird Al" Yankovic: The Saga Begins 

Utwór ten powstał w roku premiery Mrocznego Widma czyli w 1999. Twórcą i wykonawcą tej piosenki jest amerykański muzyk, satyryk i parodysta znany głównie ze swoich dowcipnych piosenek. Yankovic w The Saga Begins pozwolił sobie wcielić się w postać mojego ulubieńca, a mianowicie Obi Wana Kenobiego, a cała piosenka opowiada o jego pierwszym spotkaniu ze swoim uczniem.




V: Teddie Films:The Star Wars:That I Used To Know

Piąte miejsce i dość kontrowersyjny utwór. Nie byłbym bym jednak sobą gdybym go nie dodał. Jest on przeróbką piosenki zespołu Gotya, That I Used To Know. Główne role w teledysku odgrywają Darth Vader ( Tyson Apostol) oraz sam twórca Gwiezdnej Sagi, George Lucas (L:Mike Loveland). Będąc szczerym, całkowicie nie wiem o co chodzi w tej parodii, ale brzmi ona ciekawie i to mi jak na razie wystarcza.



 IV: Box Step Productions:Let it Flow 

Półmetek i piosenka, którą słuchałem kiedyś na bieżąco. Strasznie polubiłem tą przeróbkę i chyba dzięki niej zacząłem się zastanawiać trochę nad postacią Anakina. Bo jakby nie patrzeć, jest to przecież postać wielowarstwowa. Wróćmy jednak do utwory, opowiada on historię powstania Lorda Vadera i jego miłości do Padmy Amidalé. Nie wspomniałem jeszcze o tym , że jest to parodią Let it Go z filmu z Frozen. Będąc szczerym, ta wersja podoba mi się bardziej od oryginału.



III: GeorgeShawMusic:Star Wars Musical 

Podium otwieramy genialną parodią Nowej Nadziei. Twórcy postanowili pośmiać się trochę z tego, że Diseny otrzymał prawa do ekranizacji Star Wars. Żeby nas rozśmieszyć pokazali w utworze wiele komicznych scen, nie wiem jednak co do tego wszystkiego ma Titanic, a dokładnie pewna scena. Pomijając jednak ten fakt, cały teledysk... to znaczy Musical jest genialny.



II: UAT Digital Video:Bohemian Rhapsody: Star Wars Edition 

Blisko pierwszego miejsca znajduję się przeróbka kultowego już utworu zespołu Quenn, Bohemian Rhapsody. Twórcy Parodii  naprawdę się przyłożyli, bo dzięki tej piosence na twarzy pojawia się niemały uśmiech, a wraz z obrazem tworzy to idealną mieszankę. W teledysku pojawia się wiele postaci od mistrza Yody po Kenobiego...A jakby tego było mało, to jest jeszcze Mandaloriański Łowca.



 I: Peter Coffin:We all love Star Wars 

Bezkompromisowo na pierwsze miejsce trafia przeróbka piosenki Lukasa Grahama pod tytułem 7 Years, któż by tego utworu nie znał... Na parodię autorstwa Petera Coffina natrafiłem przez przypadek, czego wcale nie żałuję. Po pierwszym odsłuchaniu, stwierdziłem,  że jest to bardzo ciekawa piosenka. A tekst spokojnie można nazwać odzwierciedleniem miłości fana do Gwiezdnych Wojen.



Jeżeli moja topka się wam spodobał, to bardzo mnie to cieszy. Jeżeli macie swoją to koniecznie podzielcie się nią w komentarzach. Chętnie odsłucham sobie czegoś nowego, do zobaczenia już jutro.




Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Dead Rising 3