Top 5 serii komiksowych, które zamierzam przeczytać...

Do Top 5 serii komiksowych, którymi obecnie się interesuję spokojnie można zaliczyć podane pozycje:





 5. New Avengers 3 


Jedna z pierwszych serii Marvel Now wydawanych w Polsce. Obecnie na nasz rynek trafiły 2 tomy z czego jeden mam już na półce. Jest to jedna z tych serii co wychodzi bardzo rzadko, może i dobrze, chociaż mój portfel nie zbiednieję. W jej skład wchodzą 33 zeszyty, co może wydawać się dość małą liczbą w porównaniu do pozostałych komiksów na tej liście, ale mi wcale to nie przeszkadza, liczy się przecież historia. Fabuła trzeciej serii New Avengers opiera się na tym że  wiele wszechświatów ulega zniszczeniu. Bohaterowie chcąc uratować swój, będą musieli zmierzyć się z wieloma decyzjami moralnymi. Jeden z nich nie będzie potrafił się z tym pogodzić i utraci kontakt z całą misją ratowania ludzkości. Nie chcąc robić z tego recenzji, mogę powiedzieć jedynie, że tytuł ten jest wart swojej ceny (40 złoty), ale i tak wolałem go kupić taniej...taki już jestem.



 4. Alias 

Seria, której jeszcze nie ruszyłem , ani tym bardziej nie kupiłem. Jestem nią strasznie zainteresowany, a może to doprowadzić do tego, że już wkrótce pojawi się na mojej półce. Obecnie w Polsce pojawiły się dwa tomy, więc ciągle mam jeszcze czas, żeby się za nią zabrać. W sumie seria ma 28 zeszytów, więc znając szczęście zostanie to rozłożone na 4, albo 5 zbiorów. Szkoda tylko, że cena jest taka wysoka, ale właściwie zawsze tak było z komiksami od Muchy. Zaletą takiej ceny może być natomiast chyba to, że ma lepsza jakość. Nie mogę jednak tego na chwilę obecną stwierdzić, bo nigdy tego komiksu nie przeglądałem. Po raz pierwszy usłyszałem o nim przed premierą Jessici Jones, później też było o nim dość głośno...i chyba na tym skończę o tym tytule.


 3.Y- ostatni z mężczyzn 

 Teraz pora na powieść graficzną, którą chwalił sam King. Y the last man składa się z 60 zeszytów i w Polsce ma być wydane w pięciu tomach. Obecnie zostały wydane trzy z czego jeden już mam, dobre to. Po przeczytaniu pierwszych dwunastu zeszytów, mogę stwierdzić, że jest to naprawdę dobra historia. Sam zastanawiam się jak potoczą się losy głównego bohatera i jego małpy. Yorick jako postać pierwszoplanowo, tak samo jak i agentka z którą współpracuję i która ma dość nietypową orientację bardzo przypadli mi do gustu. Nie mogę się doczekać aż znowu wrócę do lektury i poznam ich dalsze przygody, a znając szczęście do końca roku powinienem się z tym wyrobić, no chyba, że zaskoczy mnie jakiś tytuł którego nie ma na tej liście.



2. Żywe trupy 

Seria, którą przez dłuższy czas uznawałem za swoją ulubioną. Nie wiele się myliłem, bo jest mi naprawdę bliska. W porównaniu do wszystkich komiksów na tej liście, ta mimo tego, że ma już ponad 150 zeszytów jest dalej wydawana. Tomów tej serii w Polsce jest naprawdę sporo. Na półce niestety mam tylko dwa, ponieważ przez długi okres nie mogłem znaleźć zbioru Wiele mil przed nami. Jako ,,wielki” fan zombie i post apo nie mogłem przejść obojętnie obok tekiego tytuły. Recenzja pierwszego tomu na moim blogu otrzymała ocenę: 10/10, co było oczywiście spowodowane moją sympatią do tej serii, liczę na to, że nie macie mi tego za złe...bo będąc szczerym teraz i tak nie oceniłbym tego tomu inaczej.



1. Baśnie 


Komiks autorstwa Billa Willinghama zakończony na 150 zeszycie jest po prostu czymś czego szukałem. Na tą serię na trafiłem przez przypadek, ponieważ chciałem kiedyś zagrać w The Wolf Among Us, ale mój stary komputer nie mógł pociągnąć tej gry, żeby nie było mi smutno, kupiłem sobie pierwszy tom tej serii, było to na dzień dziecka-wiem jak siebie uszczęśliwić. Nie minęło dużo czasu, a kupiłem następne tomy. Obecnie, to znaczy tego dnia w którym post został opublikowany mam ich siedem, ale na 100% to się zmieni. Historia zawarta w tej serii jest dość interesujące ponieważ opowiada o baśniowcach na wygnaniu... 

Kończąc, każda pozycja z tej listy jest warta przeczytania.