Cześć z tej strony...Ja

Bardzo wam dziękuję za to, że byliście ze mną przez cały ten tydzień.
Na samym początku tej akcji obiecałem sobie iż pod koniec się przedstawię. Dzisiaj właśnie jest jej ostatni dzień, więc słowa muszę dotrzymać (mimo, że nigdzie nie ma go na papierze.)





Miesiąc temu rozpocząłem naukę w Liceum, w planach mam ukończyć ją na kierunku prawniczym, nie wiem jednak czy to jakoś mocno na mnie wpłynie. Ten rok szkolny postanowiłem rozpocząć na luzie, bo nie warto się stresować. Trafiła mi się w miarę zgrana klasa, co mnie bardzo cieszy. Z każdym da się dogadać, co jest dla mnie nowością. Nie będę się jednak rozpisywał o szkole, bo raczej nie ma się czym chwalić. Prywatnie zajmuję się wieloma rzeczami: Czytam książki, prowadzą bloga, uczę się i taki tam rzeczy kiedyś zamiast pisania było nagrywanie na YT, ale zrezygnowałem z tego. Wiele osób ma mi to za złe...ale będąc szczerym ja się na tym nie znałem(no chyba, że się mylę). Można powiedzieć, że przez to zmarnowałem swoje dwa lata...chociaż są plusy. Dzięki swojej krótkiej ,,karierze” poznałem wielu ciekawych ludzi z którymi do dziś próbuję utrzymać kontakty. Nie zawsze to się udaję...ale cóż, chyba takie jest życie.

 Za moje hobby można automatycznie uznać czytanie komiksów. Zawsze gdy jakiś zamówię, nie mogę się doczekać aż przyjdą(To oznacza, że wolę czytać na papierze). Nie dawno znowu mnie skusiło na The Walking Dead, ale to zapewne dzięki temu, że znalazłem w księgarni drugi tom. Liczę na to, że tym razem znowu tak szybko nie przerwę lektury(Nie licząc tego, czekam też na 7 sezon Żywych Trupów). Oprócz TWD, nie wiem nawet czy nie wyżej znajduję się seria Fabels, którą po prostu uwielbiam. Na blogu pojawiło się już 5 tekstów na jej temat i jeden na temat gry, więc jest co czytać.



Oprócz tego lubię sobie czasami z kimś podyskutować, wiem że niektórych to może denerwować, ale taki już jestem. Piszę tak o swoich zainteresowaniach, a wy nawet nie wiecie kim ja dokładnie jestem. Mogę powiedzieć tyle nazywam się Paweł i wolę jak ludzie zwracają się do mnie po imieniu niż po pseudonimie, ale po coś on chyba jest. Paul U to była taka przypadkowa nazwa, przywiązałem się nawet trochę do niej, ale nie tak mocno. To chyba tyle o mnie...



 Posty na blogu będą pojawiać się w Poniedziałki, Środy i Piątki. Te pierwsze będą dotyczyć wyłącznie komiksów, a te Piątkowe książek. W środę natomiast będę pisał o różnych rzeczach bo czasami oczy muszą odpocząć od czytania. Tak jak widzieliście w tym tygodniu są szanse, żeby na moim blogu pojawiały się wzmianki o filmach, muzyce, grach i serialach czyli o tym co najlepsze. Jeżeli takie rzeczy was interesują to bardzo mnie to cieszy. Nie zamierzam teraz nikogo zachęcać do obserwacji bloga, bo chyba nie na tym to polega. Jeżeli mój kontent was interesuję, to pomóżcie mi go rozwinąć. Z tego co słyszałem w grupie siła, warto to sprawdzić. Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia jutro bodajże o 19.00

Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Dead Rising 3