LBA#1

Czymkolwiek to jest, zostałem dominowany do LBA . Rozumiem, że ktoś w końcu mnie docenił i chcę rozpowszechnić mój bloga itd. Tak więc przechodząc do tematu dostałem 11 dość ciekawych pytać od Blogerki z RiriBooks. Tak więc bez dłużeszego przedłużania, pora przejść do pytań koleżanki i do moich odpowiedzi. A pod koniec poznacie trójkę wydelegowanych przeze mnie książkowych moli i komiksiarzy do udziału w LBA, tym razem z moimi pytaniami. Tak więc Let's Go! 



1.Czy kiedy czytasz, jesz coś, bądź pijesz?
 Odpwiedź jest dość prosta moim zdaniem. Podczas czytania lubię mieć pod swoją ręką wodę, bądź herbatę. Nie wiem jak jest u was, ale to bardzo dobrze pozwala mi spędzić czas z lekturą.

2.Jaka jest Twoja ulubiona książkowa okładka?
 Dość dobre pytanie. Bo szczerze mówiąc okładki wielu książek mi się podobają. Ale jeżeli to ma być taka najbardziej ulubiona, to będzie to chyba ,,Lordowie Sitchów", no chyba, że zmienie zdanie.
W tej okładce czuć moc


3. I jaką uważasz za najbrzydszą?
 Mam coś takiego stwierdzić? To będzie bolało, ale okej. Najbrzydszą okładkę na moje półce, bo nie będę szukał po internecie ma ,,Dzieci kapitana Granta". przykra sprawa ale ta książka przez lata się poniszczyła i sama okładka też nie mało ucierpiała. 
To nie jest akurat wersja którą trzymam na półce, ale okładka podobna. Moja niestety jest bardziej zniszczona.

4.Czy jak byłeś mały również lubiłeś czytać?
 Szczerze...nie pamiętam. Pamiętam jednak, że w życiu często miałem takie okresu, że po prostu się buntowałem i nie czytałem bo nie chciałem. Chodzi tu bardziej o lektury. Ale lepiej niech ta informacje pozostanie tylko tutaj.

 5.Czy zdarza Ci się płakać przy książkach, filmach albo serialach?

 Ktoś tu zapomniał wspomnieć o komiksach... Ale tak zdarzało mi się przy tych dziełach sztuki płakać. Na przykład Parę miesięcy temu podczas seansu Gwiezdnych Wojen w kinach poryczałem się prawe przy całej widowni. Ci co czytają mnie na bieżąco może już wiedzą dlaczego, a może dowiedzą się dopiero kiedy indziej. Książki i seriale to już jest jednak inna sprawa. Ale jak już wcześnie wspomniałem zapomniałaś wspomnieć o komiksach a to przy nich zdarza mi się najwięcej wylewać łez.

 6.Czy masz jakieś ulubione cytaty, jeśli tak, to jakie?

 Nigdy o tym nie myślałem. Ale na 100% coś takiego się znajdzie.

 Staraj się z całych sił.
Sięgnij wystarczająco głęboko.
Jeśli ludzie będą wierzyć, że jestem w nich
Nigdy tak naprawdę nie umrę
-Kapitan Ameryka 


7.Oglądasz ekranizacje przed czy po przeczytaniu książki?

W sprawie komiksów, lubię przeczytać sobie najpierw oryginał prze seansem. Gorzej natomiast jest z książkami, bo nie zawsze wiem czy taka książka wyszła. Nie dawno na mojej półce pojawiła  Planeta Małp, w końcu będę musiał ją przeczytać, bo film już dawno obejrzałem. Te wszystkie, chyba...

8.Co sądzisz o nastoletnich autorach? Czy czytałeś jakąś książkę napisaną przez nastolatka? 

Nic o takowych nie wiem, więc trudno będzie mi się wypowiedzieć.

 9.Jaka jest Twoja ulubiona seria książek?

 Moja ulubiona seria książkowa to Opowieści z Narnii, mimo że dawno ją już czytałem. Ale nie zamierzam psuć sobie opinii na temat tych książek, ponieważ czytałem je w nieco młodszym wieku niż teraz.

10. Czy czytasz komiksy?
 Czy ja czytam komiksy? Ja je po prostu KOCHAM. Moja ulubiona seria komiksowa to Fables autorstwa Bill Willinghama, którą serdecznie każdemu polecam.

11. Jaka jest Twoja ulubiona powieść jednotomowa?
 Moja ulubiona powieść jednotomowa to World War Z. Bardzo lubię taką tematykę, tak więc ta książka dość szybko przypadła mi do gustu.
Chyba skończyły mi się pytania... Tak więc pora teraz na pytania dla nominowanych, a wśród nich są:
Wiktor z KFK Studio
 Kasia z Okiem Nastolatki
Joanna z Zaklęta w Słowie

1. Wolisz książki czy komiksy?
2. Jakie były twoje początki w internecie?
3. Czy popłakałaś/łeś się przy jakimś dziele?
4. Twoja ulubiona książka/komiks to...
5. Najlepszy tekst twoim zdaniem powiedział i brzmi on...
6. Twój ulubiony autro to...
7 A znienawidzony autor to...
8. Twoja ulubiona seria to...
9. Najładniej na twoje półce prezentuję się... (zdjęcie)
10. Denerwuję ciebie ktoś gdy...
11. Jaki książki/komiksy macie u siebie w domu?

 Trzymajcie się i udostępnijcie ten post dalej

Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Początek końca#1