LBA 2

Z tego co widać, jest to już drugie LBA na moim blogu. Czy na tym poprzestanę? Szczerze mówiąc, nie wiem. Zaraz przejdę do pytań i odpowiedzi, ale zanim to zrobię, chciałbym serdecznie podziękować Oli z bloga Pomiędzy Książkami (Wpadnijcie tam)



1. Gdybyś miał opisać czym są dla Ciebie książki jednym słowem, to byłoby to?

Książki, są dla mnie czymś więcej niż tylko zlepkiem słów. Dają one mi radość i możliwość przeżycia niesamowitych przygód. Tak, więc jednym słowem mogę je nazwać-rozrywką.

2. Ulubiony film?

Mój ulubiony film jak na razie to Star Wars IV. Strasznie bardzo lubię wszystkie epizody tej gwiezdnej sagi, a od tej części wszystko właśnie się zaczęło. Mimo, że ten film ma już troszkę lat... to dalej trzyma się świetnie i właśnie za to go uwielbiam.

3. Jakie jest Twoje marzenie?

Mam jedno takie marzenie, ale nie wiem czy powinienem o nim tutaj pisać... No ale cóż, skoro takie padło pytanie, nikogo nie zamierzam spławiać i napiszę. Bardzo bym chciał w końcu zaprzestać robienia strasznie dużo błędów w swoich tekstach. Wiem, że powinienem to raczej uznać za cel, ale cóż...jako marzenie też bardzo dobrze się trzyma.

4. Najlepszy soundtrack?

Najlepszy soundtrack ma oczywiście Władca Pierścieni. Muzyka, którą można tam usłyszeć podczas seansu tej genialnej trylogii jest po prostu przepiękna. Nie jest ona włożona tam na siłę, jak w niektórych nowszych produkcjach. Ona tam po prostu pasuję.


5. Czy masz kontakt z kimś, kogo poznałeś przez swojego bloga?

Tak, mam kontakt z osobami, które poznałem za pośrednictwem bloga. Nie jest to niestety coś w stylu spotkań, a szkoda, bo chętnie bym z tymi osobami porozmawiał w cztery oczy. A skoro tego nie mogę, to pozostaję mi jedynie paplanie przez Facebooka. Nie jest to może najciekawszy sposób na rozmawianie, ale cóż człowiek w takiej sytuacji może zrobić?

6. Jaka jest Twoja ulubiona bajka?

Obstawiam iż chodzi o animacje. Moja ulubiona bajka to oczywiście Transformers, a dokładnie trylogia Unicrona  składająca się z 54 odcinków. Szkoda, że teraz już takich rzeczy nie emituję. Dawne czasy to jednak miały swoje plusy...



7. Wolisz krótkie, czy długie książki?

Dla mnie jest nieważne jaką długość ma książka. Dla mnie liczy się to, żeby temat który poruszył autor został wypisany przez niego do końca. Jeżeli pisarz wszystkie wątki domknie, to wtedy jest super. Jeżeli zapowiada kontynuacje książki jest jeszcze lepiej. Tak więc długość tego co czytam nie ma dla mnie żadnego znaczenia...no chyba, że książka ma 10 stron lub mniej...wtedy jest źle.

8. Czym interesujesz się poza literaturą?

Poza literaturą lubię sobie czasem wyjść z psem na spacer i pojeździć rowerem. Parę miesięcy temu byłem jeszcze YouTuberem, ale niestety dla niektórych to mi się znudziło. Przykro mi, ale nie zamierzam nagrywać dla siłę. Osoby, które chciały, żeby z tym skończył, osiągnęły właśnie swój cel... (Tak niech przynajmniej myślą)
9. Jakiego bohatera z książek chciałbyś przenieść do rzeczywistego świata?

Kurczę, do realnego świata bardzo mocno chciałbym przenieść postać Wiedźmina. Uwielbiam tego bohatera. Jest to jedna z lepszych postaci, która została stworzona na rzecz literatury polskiej. Wiem, że wielu się może ze mną kłócić. Ale postać Geralta z Rivii jest po prostu genialna i bardzo mi przykro jeżeli sprzecza się to z waszym zdaniem. Nie wiem jednak, co mógłbym robić w naszym świecie taki jegomość, bo na utopce i baby wodne raczej by nie polował...

10. Książka, od której masz teraz największe oczekiwania?

Największe oczekiwania mam teraz do  Komórki Stephana Kinga. Po tym co zobaczyłem na zwiastunach filmu opartego na tej właśnie powieści, stałem się strasznie zainteresowany tą książką. Leży on u mnie już od początku wakacji, więc pora powoli się za nią zabrać...



11. Dlaczego nie booktube?

Dlaczego nie BookTube? A dlatego, że wolę pisać...kiedyś już próbowałem z YouTubem, więc szybko jako twórca tam nie wrócę. Teraz bardzo rzadko tam zaglądam...no chyba że ktoś poprosi mnie o obejrzenie jakiegoś materiału, a tak to zaglądam tam jedynie dla zwiastunów nowych filmów i posłuchania dobrej muzyki...

Pora teraz na moje pytania:

 1. Czy czytasz komiksy?
 2. Grasz w gry?
 3.Filmy jakiego gatunku preferujesz?
 4.Twoja ulubiona gra?
 5.Twój ulubiony film?
 6. Nie znasz się na...
 7. Uznajesz się za fachowca w...
 8. Marvel Comics czy DC comics?
 9. Gra o Tron czy Władca Pierścieni?
10. Lubisz Sc-fiction?
11. Wolisz obyczajówki czy dobre fantasty?

Tak, więc pytania już mamy to pora teraz na naszych nominowanych.
Agata z Fell It!
Karol z Kiroku Czyta
Ola z FlwaLessGold
Wiki z Tysiąc żyć czytelnika

Trzymajcie się i do zobaczenia już w Piątek

Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Dead Rising 3