Biedronka: Letni Kiermasz Książek 2016

Jako, że w Biedronce od 25 lipca trwa Letni kiermasz książek nie mogłem się powstrzymać przed kupnem czegoś w tak okazyjnej cenie. Każda książka którą dało się znaleźć na półce w sklepie od tego dnia kosztowała albowiem jedynie 7.99 złoty. I nich ktoś mi powie że to drogo...to będę miał powód by mu zaprzeczyć. Teraz jednak przejdźmy do książek, które udało mi się upolować w tym sklepie.




Jako, że zanim pojechał do Biedronki postanowiłem zrobić sobie krótką listę tytułów jakie chciałbym ze sobą przywieść do domu. Takową więc napisałem dzień przed wyjazdem, bo sklep niestety nie jest w tej samej gminie co moja. Tak więc, gdy już napisałem to co sobie wymarzyłem oczywiście z pomocą podstrony Biedronki o tematyce Kiermaszu, nic nie stało mi już na przeszkodzie by dnia następnego wsiąść na rower i pojechać.
 Gdy tylko wszedłem do sklepu, od razu wziąłem koszyk i ruszyłem w stronę stoiska z książkami. Te miejsce było dla mnie jak Shire dla Froda czy starego Pana Bilbo. Zauważyłem tam bardzo wiele książek. Dużo z nich też zapakowałem początkowo też  do koszyka, ale po chwili przypomniałem sobie po co tak naprawdę tu przybyłem. Po chwili też wypakowałem część książek i zostawiłem tylko dwie, po czym ruszyłem po powieści po które tu przyjechałem. Tak więc z tytułów które szukałem znalazłem tylko jeden- Planetę Małp. A wśród tych które zostawiłem sobie w koszyku po lekkim rozładowaniu zostały Dynamo:Niemożliwe nie istnieję oraz Do następnych Mistrzostw.                   Zaraz też napiszę co nieco na temat tych trzech tytułów. Jeżeli będziecie chcieli z chęcią kiedyś napiszę o nich nie co więcej w Piątkowym Cyklu . Najpierw jednak będę musiał je przeczytać.

Planeta Małp 

Moim zdaniem jest to książka która powinna znaleźć się u każdego fana fantastyki na półce. Opowiada ona o tym jak małpy przejęły kontrolę ziemią. Na podstawie tej powieści powstało wiele filmów i seriali, a to  musi coś znaczyć. Tytuł ten jest autorstwa Pierre Boulle i trzeba przyznać, że ten człowiek bardzo dobrze się spisał pisząc tak rewelacyjną książkę.

Dynamo: Niemożliwe nie istnieję 

Jest to książka autorstwa samego iluzjonisty Dynamo. Opowiada ona jego historię, której nie mogliśmy poznać za pośrednictwem innych mediów. Pokazuję ona nam chwili podczas których rodziła się legenda zaczynając od przejścia po wodzie.



Do Następnych Mistrzostw 

Książka autorstwa Eshkola Nevo jest przykładem na to jak wplątać fabułę w emocję związane z Mistrzostwami. Bo to właśnie one  wszystko  zaczynają i wszystko kończą. Czwórka Przyjaciół postanawia ustalić sobie jakieś cele. Tak więc zapisują oni je na kartkach po czym chowają na najbliższe cztery lata. Co się wydarzy poprzez te lata? Szczerze mówiąc sam jestem tego ciekaw.


Jak dobrze widzicie, trzy tytuły już były. Tak więc trzymajcie się i podzielcie się swoimi zdobyczami z kiermaszu pod tym postem.