Tag Książkowy#1




1. Jak książka wywarła na Tobie największe wrażenie? Dlaczego?
Książka która wywarła na mnie największe wrażenie to na 100% World War Z. Była ona zbiorem reportaży. W każdym z materiałów mogliśmy dowiedzieć się jak radzili sobie ludzie podczas klęski jaką była Apokalipsa Zombie. A jako, że bardzo lubię takie klimaty ta książka zrobiła na mnie duże wrażenie. Czekam teraz jednak na jakiś nowy tytuł, który to pobiję.

2. Której książki nie przeczytał byś ponownie?
Nie zamierzam do rąk własnych po raz drugi brać Magicznego Drzewa. Początkowo to mi się podobało. Ale gdy co roku dostawałem to pod gwiazdkę zamiast czegoś innego stwierdziłem dość. Od tego momentu mam taki specyficzny sprzeciw w kierunku tej serii. Dlatego też raczej drugi raz raczej żadnego książki na ten temat nie przeczytam. Nie mój klimat, ale młodszym mogę polecić. Czemu nie.

3. Jaka jest najbrzydsza książka w Twojej kolekcji?
Co? Mam szukać najbrzydszej książki w mojej kolekcji. Rozumiem że chodzi o okładkę. A skoro tak jest. To moim zdaniem najgorsze mają Repetytorium. Są na półce, to znaczy, że to też są książki.

4. Która książka w Twojej biblioteczce ma najładniejszą okładkę?
I to jest dopiero pytanie na które z radością odpowiem. Najładniejszą okładkę na mojej półce ma Conan Barbarzyńca. Tak prosta, a jednak fajna.

5. Z jakim wydawnictwem chciałbyś podjąć współpracę?
Kurczę ja bym chciał pracować z kimś kto wydaję dobre książki i komiksy. A mianowicie Egmont, Uroboros i Proszyński i S-ka

6. O zrecenzjowaniu jakiej książki marzysz?
Chciałbym zrecenzować Winter Solidera Ed Bruckera. Ale niestety nigdzie
nie mogę kupić tego tytułu a ni przeczytać :(

7. Czy masz na swoim koncie książki, bądź opowiadania własnej twórczości?
A od tego miałem inny blog. Ale nie zostały one nigdy wydane. Może i dobrze. A może jak będzie mi się nudziło to coś nowego napiszę :D

8. Jaka fabuła książki interesuje Cię najbardziej?
Fabula powinna być wciągająca. Akcja może dziać się i w Średniowieczu i w teraźniejszości, może to też być okres wojenny, ale mniej. Gdy są jakieś wątki magiczne nie jest źle. Ale nie przepadam za starciami magów, na chyba że to Gandalf i Saruman, wtedy to co innego. Lubię też gdy pojawiają się wątki religijne i mitologiczne. Po prostu lubię różne takie smaczki. Fajnie jest też gdy głównym bohaterem jest siwowłosy Wiedźmin bądź przemytnik Han Solo.

9. Ile stron miała najdłuższa książka, którą przeczytałeś?
Najdłuższa? Niech pomyślę. Obecnie jest to World War Z z tego widzę. Możliwe jednak że pojawi się coś dłuższego. Bo w planach mam Conana i dokończenie Władcy Pierścieni. Chociaż nie śpieszy mi się zbytnio do tego.

10. Jaka była ostatnia książka, którą kupiłeś? O czym była?
Ostatnio kupiłem Tożsamość Rodenya Cullecka. Jest to książka o losach człowieka, który nie wie kim jest.
Dziękuję za uwagę. Jak ktoś chcę się zabawić, zapraszam :D

A poniżej macie mały fragment mojej biblioteczki :D