Do Atlanty nogi rwą!

Dziękuję wam za to, że dobiliście ponad 1000 wyświetleń na moim blogu, jesteście wielcy, ale to pewnie wiecie. Specjalnie dla was napisałem piosenkę, a waszym zadaniem , bo fun musi być…jest to żebyście sobie siedli w wolnym czasie jak będziecie chcieli i dograli się do muzyki która jest poniżej . Miłej zabawy…jak będzie fajne wykonane to na 100% pojawi się na blogu...



1)Wymiana ognia,
 podczas pościgu
I trafienie tutaj…
To jedno i to samo…
chęć bycia z dala…
od tego szpitala
ogarnęła mnie!
W końcu wiem czego chceee…

Ref
Do Atlanty nogi rwą!
Chcę ooodzyskać ich!
Już nie chcę tu być sam!
W końcu chcę zooobaczyć ich!
Bo tak właśnie będzie lepiej!

Lepiej niż jest

2)Powrót do domu…
Podniesienie zdjęcia…
Uświadomiły właśnie mi…
Że jestem… tutaj całkiem sam…
A bycie człowiekiem to wielki, wielki dar…
Który wielu, wielu z nas już
straciło!

Ref
Do Atlanty nogi rwą!
Chcę ooodzyskać ich!
Już nie chcę tu być sam!
W końcu chcę zooobaczyć ich!
Bo tak właśnie będzie lepiej!

Lepiej niż jest

3) Jako glina nigdy nie sądziłem, że…
Nadejdą kiedyś takie czasy jak te
Kiedy ludzi ogarnie strach
I nastąpi The End
Nigdy nie sądziłem, że…
Będę musiał walczyć o chleb…
I traktowany przez wielu będę jak pies…

Ref
Do Atlanty nogi rwą!
Chcę ooodzyskać ich!
Już nie chcę tu być sam!
W końcu chcę zooobaczyć ich!
Bo tak właśnie będzie lepiej!

Lepiej niż jest

Muzyka Linkin Park Leave Out All The Rest


Popularne posty z tego bloga

Kaznodzieja: Zdarzyło się w Teksasie

Zombie SS (seria)

Początek końca#1